شرایط بازگشت وجه

کلمات پیشنهادی: ایسوس لنوو دل ایسر اپل اچ پی ام آس ای سامسونگ مایکروسافت
نمایش نتایج بیشتر
تلفن پشتیبانی: 09112328873

شرایط بازگشت کالا

09 خرداد، 1403

نحوه بازگشت کالا

حمایت از مشتری و راضی بودن کاربران، همواره اولویت اصلی لپ تاپ لینک است، برای همین ما برای حفظ رضایت‌مندی هرچه‌تمام‌تر مشتریان، امکان بازگشت و یا تعویض کالا را برای مشتریان در نظر گرفته‌ایم.

 

ارجاع و یا تعویض کالا طبق رعایت قوانین زیر صورت می‌گیرد :

ازآنجایی‌که لپتاپیفای فروشگاه اینترنتی لپ تاپ استوک می‌باشد، لذا برای مرجوع و یا تعویض کالا طبق قوانین زیر عمل می‌کند.

 

1- برای تعویض و یا ارجاع کالا ابتدا باید ظرف کمتر از 24 ساعت با بخش امور مشتریان تماس گرفته و هماهنگ کنید، لذا از انجام هرگونه ارسال و اقدام یک‌طرفه خودداری کنید؛ در صورت اقدام یک طرفه هرگونه هزینه و تبعات متوجه مشتری خواهد بود.

 

2- تعویض و ارجاع لپ تاپ استوک تنها در صورتی انجام می‌شود که از زمان تحویل لپ تاپ تا یک هفته پیچ های پشت لپ تاپ و مانیتور آن باز نشده و برچسب ضمانت اصالت کالا دچار مخدوشی و خرابی نشده باشد.

 

3- زمان ارجاع و تعویض کالا در صورت قابل ارجاع بودن، تنها تا 7 روز بعد از دریافت کالا امکان‌پذیر خواهد بود و پس از ارجاع سلامت لپ تاپ مرجوعی توسط پشتیبانی مورد بررسی قرار گرفته و پس از تایید لپ تاپ جایگزین ارسال خواهد شد و یا وجه ارجاع داده خواهد شد.

 

4- مشتری مستلزم است در صورت مشاهده هرگونه صدمه و نقص ظاهری و در مجموع دفرمه بودن بسته و وجود آسیب فیزیکی، از تحویل گرفتن بسته از پیک یا پست یا تیپاکس خودداری نمایید؛ در صورت آسیب دیدگی محصول توسط پست، تیپاکس و یا پیک، شرکت مسئولیتی در خصوص ارجاع و تعویض آن به عهده نخواهد داشت.

 

5- در صورت انصراف از خرید، درصورتی‌که کالای شما ارسال نشده باشد، می‌توانید با امور مشتریان تماس حاصل کرده و سفارش خود را کنسل کنید. اما اگر کالا ارسال شده باشد و مشتری از خرید خود انصراف دهد، کلیه هزینه‌های بسته‌بندی و پست از حساب مشتری کسر خواهد شد.

 

مرجوع کردن کالا تنها با این شرایط امکان پذیر است: 

محصول داخل بسته شکسته شده و یا لپ تاپ ارسالی با فیلم های و تصاویر ارسالی توسط واحد فروش مطابقت نداشته باشد.

تعداد محصولات موجود در بسته از تعداد محصولات خریداری شده کم تر باشد.

متفاوت بودن محصول با محتوای درج شده در سایت )لپ تاپ استوک دریافتی از لحاظ کانفیگ با محصول خریداری شده مطابقت نداشته باشد.(

اگر لپ تاپ صفر خریداری شده و پلمپ آن بدون هماهنگی مشتری باز شده باشد.

لپ تاپ روشن نشود و مشکل سخت افزاری (رم، سی پی یو، حافظه داخلی و کارت گرافیک) داشته باشد.

سبد خرید(0 مورد)
shopping cart سبد خریدتان خالی است